Juletider!

Gud! Nu är jag ledig i 3 dagar!
Igår var jag ute med grabbarna grus från vaxholm och sladda lite :D Galet kul! Manfred gjorde riktigt bra ifrån sig ;) Sen var Danne förbi och käka pizza och glodde film :) Det vart jävligt sent i natt med tanke på att Jag, Krykk, Bellman, Gynther och Kevin skulle fixa en gran.. (men eftersom att det bara var jag och Kevin som befann oss i berga tog vi saken i egna händer!) Superfin blev den :) Pyntade den när vi kom hem så nu är det jul på riktigt här! Dock har jag ingen julgransfot, så jag gjorde some magic och ställde den i en kruka... haha! Men den står iaf! 

My wifey är på väg hem nuu, hon har jobbat idag och börjar bli frisk.. till skildnad från andra.. Jävla hosta!!! :(
Senare ska jag ut på äventyr igen ;) haha! Skriver fortfarande inte vart jag ska :D ;)

Imorrn åker jag ut till farsan och firar jul! Det är sjukt snart hörrni! Helt galet! men ajaaa! Fick en julklapp från jobbet också! Sjukt spännande :D Har den under granjäveln och får inte öppna den innan julafton!! Svååårt? jaa! :P Man jag ska hålla fingrarna i styr ;)

Nu ska jag ta en cancerpinne och kaffe! Pusshej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0