Friendship never last...

Kom och tänka på en av mina gamla vänner. Jag ser inte henne som en vän längre dock. Hon har helt och hållet valt det själv, och jag är ledsen men jag tänker inte vänta längre. Hon valde en helt annan väg, och när hon gjorde det så valde hon bort dom flesta av sina vänner. Jag har inte träffat henne på över en månad och inte hört av henne på lika länge. Sist hon hörde av sig ringde hon fel.. Sen la vi på..
Visst att man kan ha perioer man ses, det är inget konstigt. Men när man helt och hållet skiter i att höra av sig eller att svara på någon form av hur man själv hör av sig då anser jag att hon inte behöver mig eller inte vill umgås med mig. Jag behöver inte såna vänner. Jag vill ha vänner som tycker om mig och kan höra av sig lite då och då eller iallafall svara på ett sms eller i telefonen. Sånt är livet tyvärr, men det är tråkigt att vi slutade vara vänner utan att jag visste om det.
Jag har börjat inse nu att det inte är någon ide att försöka mer eftersom att hon inte vill. Skrev till henne över msn för ett tag sen att det är tråkigt att hon inte vill prata och verkar ha annat för sig, och att det skulle vara kul att höra av henne. (något liknande iaf) Fick jag något svar? Knappast.. Det var ca 2-3 veckor sen. Mig är inte den enda hon gjort så mot heller och det är synd. För jag gillade henne. Men men..

Du behöver inte förvänta dig att jag väntar på att du hör av dig mer. Och om du mot all förmodan skulle göra det så vill jag nog inte prata med dig då för jag behöver inte såna personer i mitt liv. Jag ser dig inte som min vän och vill inte ha med dig att göra i framtiden, så don't bather...


Nu ska jag på middag i Vaxholm hos Sandra med Humla+Karl och Agnes :D Puss

Kommentarer
Postat av: Mamms

Hmm vet hur det är:( men hon svarar ibland iallafall. Men saknar det roliga man hade och alla hennes roliga fina sidor:) men som sagt så går det inte att bara ge och ge när man märker att man kanske inte är så välkommen som man igentligen hoppas.Det gör ont. Ibland funderar jag på vad jag gjort, för det måste ju vara ngt hemskt om man bara blir ellimenerad ur någons liv. Men som sagt så svarar hon ibland och det kanske skulle vara lättare att glömma det roliga och gå vidare. Älskar dig och du är värd folk runt dig som älskar dig för den du är. Hoppas det löser sig gumman. Kramizar i oändlighet.

2009-12-11 @ 19:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0