Butterflies!

Oj oj oj.. Nu händer det massor! Massor med bra grejer såklart :)
Gick ut skolan i torsdags, så jävla gött! (Det låter helt sjukt att ha skolavslutning Igen... haha)

I går åkte jag in till stan och mötte upp mamma och Marre som skulle julshoppa lite :) Jag köpte lite nya underkläder. Sen mötte jag Ia vid centralen så vi åkte till Danderyd och hämtade bilen så körde jag henne till vaxholm. Sen skulle jag förbi bolaget, man vet ju aldrig vad som händer ;) haha! Väl förberedd.. (Det blev dock inget drickande, körde hela kvällen! Och tur var vell det ;)

När jag parkerar bilen utanför bolaget i Vaxholm så är det första jag hör när jag kliver ur:

Öööh fitta!
Jag- huh? och kollar mig runt...

Haha där går Gynther och Joel.. Jajaa! Dom blev tydligen förvånade över att inte få en spydig komentar tillbaka ;D
Gynther- var är den Ajja jag känner?? haha!

Fick veta att Emma fyllde år så jag åkte hem och bytte om och lite sånt sen begav jag mig tillbaka till vaxholm :) Det var trevligt, träffade lite gamla godingar och bror kom förbi. Sen åkte jag tillbaka till Berga och tvingade med mig damen till Sportsbar! yey! Så jävla roligt att sitta nykter och titta på fulla människor dansa! Det tillbringade jag ungefär en timme med :D Sen drog jag vidare ut på äventyr.. :D Mycket mysigt som vanligt ;) Ska inte säga för mycket.. ;D

Fick veta lite saker som jag iriterar mig ganska mycket. Ska ta upp det senare..

Nu ska jag när som helst dra till jobbet! Jobbar till 9, sen blir det lugnt och kanske en städning :)

PUSS! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0