Anna Anka..... OMG!

Asså... Anna Anka, vem FAN är hon?! Hon har uppnått sina mål i sitt liv genom att gifta sig med en rik snubbe.. VadFAN har hon gjort för nytta i den här världen? Hon har blivit berömd genom att Öppna käften på heelt fel sätt och säga EXAKT vad alla inte vill höra! Jag slår vad om att hon inte ens håller med om hälften av det hon säger själv.. HAHA! Jag blir typ generad av att se och höra henne för hon är så fruktasvärt pinsam!

-Brunetter är fula och ser smutsiga ut, spec Carmen Electra...(Hennes man och barn är brunetter)
-Svenska män KAN inte byta blöjjor
-Alla kvinnor ska suga av sin man innan mannen går till jobbet
-Blonda kvinnor är mer exotiska än brunetter
-Man ska INTE blondera håret! (Men själv slingar hon??)
-ALLA kvinnor SKA ha ansiktsbehandlig! (inte mig emot, men har alla råd att lägga pengar på sånt?)
-Man ska inte klaga på att sitta i kassan på Ica för att man får för lite pengar, men måste ju jobba för pengarna.. (HAHAHA vilket skämt! Vafan har hon kämpat för sin pengar?!)

Asså, det finns HUR mycket som helst! Vilken tragisk brud alltså! Jämnställdhet MY ASS! Alla kvinnor ska göra som Anna Anka tycker, eller som mannen tycker.. Hur jävla rättvist är det?! Det värsta är att hon får precis som hon vill genom sitt yttrande eftersom att hon får så jävla mycket uppmärksamhet av det, men hur svårt är det inte att låta bli asså! USCH :D

Gå och häng dig muppfan!

Nejförfan! Gör som Anna Anka, gift dig rik!



-"Alla svenska kvinnor blir feta och fula när dom gift sig, då sitter dom där i träningskläder och döjler sin feta mage... Ungerfär som jag nu, men jag har ju en snygg kropp under såklart.."

HAHA Hon har ju ingen kropp! BENRANGEL!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, jag tror jag kan ana en viss bitterhet här ? ;)

2009-12-21 @ 11:06:58
URL: http://sandrasodergren.blogg.se/
Postat av: CARRO

Vadå hon har väl rätt i ALLT hon säger?

2009-12-21 @ 11:25:08
URL: http://bergacarro.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Men gumman, Anna Anka är ju underbar!! I looove her:) Hur mår du? Puss

2010-01-11 @ 00:46:57
URL: http://nem0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0