Yeeey! Heat! ;)

Ååh, våren är tillbaka :)
Sitter hos min karl och väntar på att han ska komma hem från Freddan. Sen blir det nog bara tv och sova. Har hjälpt ia med sin loggbok till sitt projektarbete idag, och jag förvånas över att jag la ner mer på hennes arbete än mina egna fan :D haha!

har jobbat hela veckan, men ledig idag och i morgon :) Idag följde jag med Espan till Rickard när han fyllde i lite färg i tatueringen. Jättefint blev det!
Imorgon ska mamma plocka upp mig klockan 8 (!) på morgonen, då ska vi åka och handla till i morrn kväll. Det blir grilla med famij och mongo ♥ :D

På lördag blir det jobb, sen ska jag till Tippen och spela guitarr hero och massa annat och dricka bärs!! Yes! Var ett tag sen man träffade karln. På söndag blirdet jobb igen.

Kan också berätta att jag ska tatuera mig på torsdag, (nästa alltså) Och jag hoppas det kommer blir supersnyggt! Ni får bild när jag gjort den.

Nej nu ska jag titta lite på tv och ta det lungt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0