Jag är giftig och jag smittar ner dig!

Skärtorsdag då..
Sitter framför burken hos Espan (Gosh I love him!)
Har snackat med lite folk och lyssnar på reaggie (stavning?) Har varit hos mammsen och blivit bjuden på middag. Skulle tvätta bilen men det blidde visst inte så :P

Senare ikväll ska jag och bror kanske hälsa på en vän som har fest i ununge :) Min karl står för tillfället ute och byter luftfilter på någons bil. :) Ledig idag och imorn! YES! Sen blir det jobb hela helgen. Igår jobbade jag sen blev det sängen :)

Nu vet jag inte vad jag ska skriva! Pusshej!


Min karl försöker gömma sig, för han har inga brallor på sig :D

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha alla som befann sig på Freppas fest har sett han i kallingar! ;)

2009-04-10 @ 12:18:52
URL: http://bergacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0