Underbart!

Igår sken solen som vanligt, jag jag tog mitt pick och pack och Jessica och drog ut i soliga Norrtälje, fråga oss inte varför vi drog just dit. Men där satt vi, omringade av fjortisar smuttandes på sina 3.5or... Själva hade vi ju The real deal, 5.2or. Plus kladdkakan vi inte får glömma. Trippen till Norrtälje var vell mysig, men vart man än såg så var det någon man störde sig på. Det kryllar av uppmärksamsökande fjortisar på "terminalen". Där står dom timme in och timme ut. Inte för att vänta på  bussen som alla andra normala människor, utan för att sitta där och vänta på att någon rolig vän dyker upp. Eller på att någon osäker stackare ska dyka upp så att dom kan pressa denne till att köpa cigg. Så sitter dom där, skoltid som fritid. Vadå, vem behöver skolan när dom  har terminalen?

Tillbaka till våran dag. Vi satt iallafall i parken där i Norrtälje och drack våra sommar bira och åt våran kladdkaka. Jessica pluggade till och från. Jag skrev och ritade lite. Sen kom Patrik och sa hejsvejs. Sen drog vi hemåt.

När jag kom hem vart jag genast mer ölsugen! Så drog iväg ett sms till Elsa som kom med ilande fart! Vi drack lite mer sen tog vi med oss Carro och gick ner till Akter. Det var trevlens!

Nu har jag sprungit till tåget och tillbaka och lämnat jessicas prylar. :) Ska jobba senare idag, men inte förän 4 så har good tid på mig :) Ska träffa min älskling imorrn! :D längtar så jag dör!!! <3

Puss



Kommentarer
Postat av: Carro

Nice bild!!! :)

2009-04-08 @ 15:16:39
URL: http://bergacarro.blogg.se/
Postat av: Humlis

Haha det finns alltid någon du stör dig på och du skämms inte för att säga det. Det är det som gör dig, älskar dig Ajja! =D <3

2009-04-09 @ 16:35:18
URL: http://humladahl.blogg.se/
Postat av: Humlis

Mjäh! skrev en kommentar men jag tror det fuckade sig :D

Du är iaf underbar för att det alltid finns någon du stör dig på o du skämms inte för att säga det! :D

Förresten så länkade jag dig på min blogg...så du vet vad som gäller nu =P <3

2009-04-09 @ 16:44:13
URL: http://humladahl.blogg.se/
Postat av: Humlis

Åh så blev det två nu bara för det! fittan vad jag hatar att kommentera! uff!

2009-04-09 @ 16:44:37
URL: http://humladahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0