Sommar och sol! och tatuering! :D

Dålig uppdatering, jag vet! Ber om ursäkt!

Klockan är halv 1, jag gick upp 9....? Fråga inte varför men så blev det. Hade kunnat sova hela dagen men nejdå!
Har inte gjort något alls än. Ska till Farbror doktorn senare, och sen till min karl.. Ledig i mörra också, undra vad man ska göra då :) Hämta espans bil som står hos mig kanske? Eftersom att den inte är körduglig längre så måste vi låna biltransporten.. Yes, jättekul! Såhär lät det ungefär igår
- Heeeej älskling!
- Heej
- du vet att jag älskar dig va? :D
- haha jaa
- Jo asså du vet din förra bil, som jag körde in i ett rådjur med.. Nu har du en till ickefungerande bil... hehe
- Jaha... ojdå...

På onsdag blir det jobb! sen på torsdag blir det Tatuering!!!! :D yes! och sen blir det middag med Humla och CO för att hon har mösspåtagning! På fredag blir det jobb igen. Och på lördag ska jag ta med mina syskon Ellinor och Linus och Uliis lillgrabb Jacob till lekiz i berga! :) Ska bli mys!

I lördags var jag hos Tippen och spelade guitarrhero world tour med massa folk! hur mysigt som helst!
Sen kan jag ju passa på att tala om att vi har två små söta katter här numera :D Puma och Dimma. Sjukt söta!

Kommentarer
Postat av: Carro

Va gullig du e ! :) ja vi får se vad som händer. Kanske bara behöver få rensa tankarna också vem vet. Det löser sig alltid. Det finns ju en mening med allt!

2009-04-27 @ 15:38:43
URL: http://bergacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0