Pannkaksfest!!

Japp, ni läste rätt!
Ikväll ska jag och Carro göra trippla satser pannkakor! Och Elsa kommer nog också, har frågat några till men dom är osäkra hitills :P Det som blir över blir det pannkakstårta av! :D

Var på jobbet nyss!
Ska sova en timme tänkte jag.
Igår jobbade jag på derbyt, och ja.. Det var spännande :P Men vad ska man fövänta sig lixom? ;)kom hem kvart i 1 inatt..

På fredag ska vi grilla!! :d Yey! Första gången för i år för min del! Jag och min karl ska hem till mamms och ha mys! Och det ska bli 15-20 + Då ;)

Nej skit ner er nu! hej!



Hahahahahaha! Carro, remember?

Kommentarer
Postat av: Carro

Menar du mig? :P remember vadå? haha! BRUNO!

2009-04-21 @ 16:40:47
URL: http://bergacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0