Paaaankaajks!!!!! :D

Yeeeh!
Fan vad mysigt!
I förmiddags fick jag ett sms av mina kära roomie, Carro AKA Bruno Banani! Hon frågade om vi skulle käka kycklinggryta ikväll. Men jag röstade på Pannkakor :) Och det blev det.
Så vi slänge iväg några sms och bjöd Elsa, Henko, Nejder och Stjärtin på pannkaksfest! :) Och jag lovar, mina pannkisar är toppen! ;)

Klockan 7 infann dom sig hemma hos oss. Vi hade gjort massa pannkakor! 12 DL mjölk gjorde vi på! inte 12 L som jag sa först :D haha! Vi slängde i oss pannkisarna med tända ljus i hela lägenheten. Sen efter pannkisarna gjorde jagh efterrätt, Chokladpudding med vaniljsås! Efter det var vi PROPPMÄTTA! Men kaffe blev det på det, sen tog några av oss ett eller två glas vin :) Vi fick grabbarna att börja titta på Desperate housewives :)) mohaha! Dom var klistrade! ;) Vi hade också 2 vovvsingar här.

För bara någon halvtimma sen så åkte dom hemåt. Nu sitter jag och smuttar lite på mitt sista glas vin och Carro har vart nere och hämtat glarre :P Antar att vi snart ska gå och knoppa. Jag ska jobba eftermiddag imorn, sen kommer min älskade och hämtar mig på jobbet! Han får alla vitvaror på torsdag! Ska bli spännande! Och på fredag blir det grilla hos mamma med Espan! :D Längtar som faaan!

Trodde att vi skulle få massor av pannkisar över så jag kunde ha både frulle och lurre i morn, men icke sa nicke! hungriga karlar vi bjöd hit!

Nu ska jag röka sen ska vi nog sova tror jag! :) Bilder kommer senare!

Saknar min Epsan!!!! ♥
PUSS


Kommentarer
Postat av: Carro

Dina pannkisar är ju gudomliga! Skit kul grej att bjuda över lite folk! Varför kommer man inte på sånt oftare? Hahaha Stjärtin och Henke är nog lite Desperate Housewives fans i alla fall ;) Men Nejder blev faktiskt också tyst ett tag och var helt inne i programet! Hahaha ! Ingen frulle vart det nej :(

2009-04-22 @ 12:10:05
URL: http://bergacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0