Någon behöver börja tänka på vad hon äter...

Ja, vem kan det vara? Jag kanske!
Fan! Går bara upp i vikt! Trodde inte att jag kunde det, men jodå! Nu jävlar. SKIT-Ö!
 hela 8 K...
Ska försöka få tag i en dietist, som kan berätta vad jag ska äta. Ska sluta äta godis, chokladpudding och snabbmat!
Köte 4 par nya trosor idag, i samma gamla jävla vanliga storlek som vanligt! Men neeejdå, allihopa var aldeles för små. :( Fuck it!

Snart ska jag och älsk till mamma och grilla, fläskotlett blire med kroketter och addes vitlökssås :D underbart!
var inne med mormors hund idag till veterinären. Hon skulle avlivas.
R.i.p. hjärtat!
Gladaste goaste hunden ever! hur go som helst! Så fick du epilepsi... och då gick det inte att göra något :(
Saknar dig redan gumman! Vila i frid och hälsa Mindy, Madamme, Jori, Alma, Barrebus och alla andra underbara djur vi haft! ♥♥
Och när du ändå är där kan du vell hälsa till min farmor och farfar? PUSS vackraste!♥

      

Kommentarer
Postat av: Sarah

Men hjärtat då. Du är lika snygg som alltid, och jag vet jag såg dig i måndags! :)

2009-04-24 @ 22:43:50
URL: http://menageatrois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0