My mama always said, live was like a box of choklate.

Hej alla mina vänner! Vilka här mer än jag är på topphumör pga det underbara vädret?! :D
Jag hoppas verkligen att våren är här för att stanna nu!!

Jag vaknade med mitt glada humör brevid min karl, så bättre kan det ju inte bli!
Han drog till jobbet och jag drog igång en total storstädning med Bandit på högsta volym! Så nu är det jävligt rent här!
Sen tog jag tag i min bil och torkade och dammsög den. Ska bara fixa en högtryckstvätt och tvätta den med :)
Funderar på att åka en sväng till mamma och fika också. Får se hur det blir med det. Har ju faktiskt inget att göra nu min lediga dag. Skulle vara sjukligt mysigt att grilla idag?

Fick veta att om jag inte jobbar nästa lördag så ska vi till Elmia :D Måste dock kolla schemat lite :) Det är ju trots allt påsk och jag tror att jag jobbar! Men inget kan skada mitt humör idag! Och det är ju faktiskt kul att jobba. Fyfan jag är på så äckligt bra humör!!! :D

Nu ska jag droicka min Cola och ta en cigg i solen! Alla borde passa på att vara ute nu när man kan! för känner jag sverige rätt så kommer det snart snö och kyla igen.... Blä!

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0