Lördag!

Ååååh! Snart ska jag åka till Espan! <3 fan har längtat! Grisen!
Igår var jag inte på topphumör.. min arm är dum, och det finns en andledning till det, så jag drog till danderyd, men fick såklart ingen hjälp, som vanligt på den här jävla sjukvården i sverige... Men jag ska till doktorn igen på måndag.. Får se vad som sägs..

Talang 2009 igår, stående ovationer som sagt i tidigare inlägg!

Det blev en helnatt igår. Mina kära vänner satt och drack ett par 3.5or. Bara lite mys dricka. Sen drog vi och träffade henko kl typ 1 :P sen bar det av in till stan kvart i 3 för att agera chaufför åt Marcus. Var hemma igen vid halv 4 och rätt ner i bingen!

Snart ska jag åka, och jag ska pussa sönder honom! Göra som Carro, ge han lite extra blåmärken ;) Mmmmin!!! <3
 
Kollar på made... Utan ljud dock.. Har bandit på ist :P Men faaan vad fula människor det finns! Hej kom och hjälp mig, men ingen hjälp kom lixom! Ful.com! ja ni fattar! Usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0