Jobb och slit

Puh!
Har precis hållt på i kök och sovrum hos Espan med honom. Sjukt kul! Så nu har vi hunnit en del, men klockan är halv 12 och jag kände för att avrunda och hoppa in i duschen. Så ska gnälla lite på honom senare om han tar för lång tid på sig :)) haha!

Kan inte förstå att jag är precis lika kär i karl som i början! Om inte mer :D Bättre och bättre blir det bara!
om jag inte jobbar på fredag så ska vi grilla hos mammsen :) Mysigt värre! :)
Imörra blir det bandy och antagligen lite pyssel som ikväll. det ska tydligen bli 13+ i morn! YES! Jag lär ju städa och tjaffsa! tvätta bilen kanske? ;)

Nej nu blir det duschen!







Nu kom Pumba, Byyye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0