Händelserik natt...

Jahapp, igår var jag hos Espan. Sen drog jag till rimbo och blev uppplockad av krykk och Wille som körde hem mig. Så jag bjöd på kaffe. Sen körde dom mig till jobbet och dom drog till garaget.
Jag slutade 7 och förvånades av att det fortfarande var soligt när jag slutade :P Det var mysigt!

Kom hem halv 8, satte mig framför tvn ett tag. Sen kom Carro och Robin hem och jag slingade Carros hår. Sen kom Krykk, Wille och Agger hit och hämtade mig igen och vi drog ut sladda lite. Hittade på massa galenheter. Sen blev det donken, sen tillbaka till Arninge, dock fick vi soppatorsk.. Klockan halv 2 på natten. Mitt i ingenstans. Så vi (eller inte jag, för jag satt i bilen och styrde ;P) puttade bilen till en mack för att tanka. Kan tala om att grabbarna var heelt slut. haha!

Sen körde vi hem Krykk och sen åkte jag hem till mig. Juste, vi körde sönder 2 däck också :D haha! Så det var en minst sagt händelserik natt.. Kom hem klockan 3. Och nu ska jag strax till jobbet :)

Älskar att det är fint väder idag med!!! :D

Och jag saknar min karl sjukt mycket! :) Puss till dig!


Kommentarer
Postat av: Humlis

Jag har också blivit puttad av dem, tror det va dem iaf. Jag satt o tutade, blinkade, spolade spolarvätska o allt möjligt för att jäklas med dem xD

2009-04-09 @ 16:39:18
URL: http://humladahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0