Vaxholm

Japp, där befinner jag mig nu. Mitt hjärtehem :) Sitter hos Jessica helt by my self och ska sova ett par timmar tänkte jag. Fick inte så mycket sömn i natt. jessica och Therese är hemma hos henne och hjälper hennes mamma med en grej. Ikväll är planerna HK och senda vet jag inte. Dit vinden för oss antar jag. 

Idag har jag vart ute och sökt jobb och blivit arg på min "handledare" för att jag inte får ha praktik där jag vill. Det suger! men vad gör man? jo det handlar ju om ens framtid så bit sig i läppen och gör som han säger. Gris! 

Nu film sen kommer Sarah och jag ska fäga Jessicas hår :) 

Puss och hej! 

Kommentarer
Postat av: Mariah

hahaha vadå pinsam? fett skön ju :D

fan sätter en peng på att du prövat sidan med typ M eller nåt :P haha

2008-09-19 @ 21:33:31
Postat av: M

men mupp, det står ju på bilden :P

makemebabies.com hahaha

2008-09-20 @ 22:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0