Ölresan med Insane till Tyskland och Danmark!

Ja fyfaan! Roligt var ju förnamnet. 

Fredag
Sover hos Henko för att få lite närmre till jobbet. Drar till jobbet fredag morgon och slutar halv 3, Henke hämtar. Vi drar hem och jag får duscha. Sen plockar vi upp Therese och drar till garaget. Där står porrbussen. Och några av grabbarna var redan där. Lite roligt att vi drog till sytemet innan vi åkte till tyskland och köpte öl^^ vart ju inte onödigt dyrt :) Vi kom iväg runt kl 6 halv 7. Första man gjorde när man satte foten på bussen var att ta en bira :) Sen gick det bara utför! 

Riktigt trevliga grabbar må jag säga. Har inte haft så roligt på länge . Har inte så mycket minne dock. vi stannade i Jönköping och plockade upp två grabbar till. sen vart det öl spel, sen minns jag inte mer ;) Somnade i Sverige och vaknade upp i Tyskland.

Lördag 
Som sagt, helt plötsligt så vaknade jag i Tyskland, Gick upp med fetaste huvudvärken! Gick av bussen och drog till donken. Sen skulle vi på "bolaget" såg ungefär ut som rusta eller jula eller något fast med bara godis och alkohol. haha. köpte en Nutella till frukost :) Sen när vi lastat in ca 430 plattor bärs i bussen så begav vi oss till Danmark. Kom fram till Danmark och satte och på busstaket och drack bärs! strålande solsken! Ajja flaschade boobsen för ett badhus^^ och startade i och med det en trend, Simon och Mange gjorde detsamma fast deras juveler hoppade fram! Vi gjorde avtryck i Danmark :) haha! Sen moonade en av grabbarna i badhuset för oss :D fan vad jag är bra! Sen kom polisen och undrade varför vi hoppade runt på ett busstak och söp, och undrade vart chaffisen var, vi sa att han sov xD. Sen när vi latjat uppe på busstaket ett par timmar så begav vi oss in i bussen till värmen, och Mange, smart och klok som karln var stoppa in snorren i min platttång, med vilja! han fick ju dock 300 :- för det :D haha! sen satte vi eld på Henkes fötter och Mange när han sov! Henke hoppade in i brandsläckaren och höll på att kvävas xD Drack mer bärs! sen gick vi och tittade när grabbarna skulle ta livet av sig och klättra klättervägg som var ett tiotals meter hög! 

SEN! kom höjdpunkten, vi drog på strippklubb! Hur najs som helst, förutom att VATTNET kostade 50 :- :S
Jag blev bitter och gick hen och sov :P och missade porrklubben :( men jag ska tydligen inte vara lessen för det! KASSLER! FLOFF FLOFF! haha! Sen hände inte mycket mer, somnade i Danmark och vaknade i Sverige..i nyköping :P 

Söndag
Är det idag, och lag luktar skit! ser ut som skit och vill bara krypa ner under jorden! haha! Men jävlar vad roligt det var! bilder kommer upp snart :) Nu ska jag titrta på OTH med Jessica.

Tack för en helskön resa! :) 

Kommentarer
Postat av: Therese

haha, klockrent! det var en gaalen resa, och den ska göras om. helt klart. kassler? floff-floff! ;)

puss

2008-09-30 @ 12:21:16
Postat av: Mange

Det var en galen resa! det blir helt klart fler!

2008-10-02 @ 23:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0