Födelsedag! <3

Idag fyller min kära vän Jessica 21 år :) Vilket betyder fest och massa roligheter!
Klockan två i natt började jag fixa lite i lägenheten. Förbereda frukost och dyligt för damen.
Klockan 5 väckte jag henne med kaffe på sängen och ljus i hela lägenheten :) Sen blidde det Ägggegg, varm choklad och till "efterrätt" jordgubbar med chokladsås :) Hon blev så glad så. Hon fick också ett litet kärleksbrev <3.

Snart ska damen gå till jobbet och jag ska äntligen gå och sova :) Fastnade i en bok igårkväll som jag läste ut i natt, därav förklaringen till att jag inte gick och la mig innan jag började fixa :) Det vart helt enkelt för sent.

Idag är planerna att först sova, sen äta middag med Jessica och senare ikväll åka hem till hennes far och äta tårta. :) Sen vet man aldrig, kanske glider förbi Martin och tar en öl, vem vet?

Boken jag läste rekomenderar jag stark för alla! Har läst ut den ca 3 gånger nu och den är lika bra varje gång, om inte bättre.
Boken heter Gåvan och är skriven av Danielle Steel. En sjukt bra bok som man inte får missa!



Kommentarer
Postat av: Bruno Banani

Grattis till Jessica!



Vad handlar boken om?



puss

2008-09-11 @ 15:32:28
Postat av: Bruno banani

Lätt att jag vill låna! :D

2008-09-12 @ 15:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0