Finbesök

Japp, Anneli var här idag, körde just upp henne till bussen :) Våran dag har bestått av att svulla pizza i Hallsta,(Japp, jag vågade mig utanför dörren även fast jag ser ut som en fotboll) och vart attackerade av en neger som tyckte både det ena och det andra om Anneli, men eftersom att hon hade pojkvän så skulle han ta mig istället. (för att sen komma åt henne dock men ändå) haha! Han var knäpp!
Sen har vi suttit och komenterat eller kritiserat kanske man ska säga, alla reklamer på tv och apgarvat åt dom flesta :P kul kul! Något kul måste man vell ha i vardagen?

Nu blir det nog sängen snart, helt slut! <3

BRUNO BANANI! - Saknar dig :) <3

Kommentarer
Postat av: bruno

aaaw saknar dig också! kom hit när du känner får det!

2008-09-05 @ 11:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0