Bussstöld

Igår träffade jag några gamla godingar varav den ena, vi kan kalla honom Appelgren. Drog till med en ganska så stor överraskning. Han berättade för mig att han snott en buss full, med en annan god vän till mig. Men den här vännen hade jag träffat kvällen innan och förstog inte varför han inte sagt något. Min vän så kallad Appelgren hade sprungit, och min andra vän hade sprungit. Men A var för full och ramlade. Då vart han tagen. Och fick sparken. Det var vad jag fick höra? Livlig fantasi den karln-det var ju givetvist inte sant.

Utöver en blåsning så har jag lekt med Jessica sen i tisdags :) Idag bestämde jag mig för att åka hem. Igår åkte jag till Täby och lekte med Gamla godingar. Sen hem i morse. Väl hemma i Skogen så somnade jag. Det blir lätt så när man inte sover på nätterna ;)

Imorgon är planen Maskerad för vår vän Nicklas fyller år :) Vet dock inte vad jag ska vara för något. Men ska kila hem till Terese innan och leta och fixa lite :)) Och nu väntar jag på att Marcus ska komma! Den karln har jag nog inte träffat sen 9an skulle jag tro. Ska bli kul.

Längtar tills i morn

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Klart som fan vi ska festa.

Men inte igår:P haha kanske kan ta de nästa helg?:)

2008-09-14 @ 19:35:27
URL: http://nazlii.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0