Kommer inte på någon bra replik

Oj, nu var det länge sen jag bloggade senast. Våran dator har varit pajko och har inte kunnat användas. Men nu tack vare lite hjälp från martin så är den fixad :)

Har ju varit i tre veckor på min praktik nu, och jag tror inte att man kan trivas bättre än vad jag gör :) Partade med gänget igår, och det var länge sen jag skrattade så mycket :P Jag har fått höra saker som folk inte vill att jag ska ha hört, helt hysteriskt! Har också fått veta att jag ska få tandställning.... :( dock blir det bra sen men hur kul kommer det vara?

Imorrn ska jag ta med mig Therese och Jessica på sanningens ögonblick :D det ska bli superkul!

Har faktiskt inte så mycket att säga. Bara att jag vill härifrån ett tag, jag behöver en timeout nu.

Kommentarer
Postat av: Sarah

jag saknar dig <3

2008-10-12 @ 20:00:19
URL: http://menageatrois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0