Be carefull what you wish for, you may just may get it

Oj, nu var det bloggtorka. Länge sen nu. Bara för att bajsdatorn hos mamma inte funkar som jag vill att den ska göra. Skitdator!

 Just nu sitter jag hos Tippen och väntar på att få åka och träffa Simon och Ellinor :D Mycket länge sen och jag saknar dom så jag går sönder! Jag ska ta med dom på Idol ikväll, dom älskar det programmet och var mycket lyckliga när dom fick höra vad dom skulle göra =) Ska fika med Ingela innan också.

I veckan har jag jobbat, jobbat och jobbat ännumer. I måndags blev det runt 16 tim. Först Audi sen derby. Dock jävligt kul! Imorrn blir det inte heller särskilt mycket vila. Jobb på dagen, sen vidare på födelsedagsparty för Jimmy som fyller 30 :) Grattis Jimmy! Söndag blir det förhoppningsvis vila, eller bandy kanske? Det var ju hyffsat länge sen nu.

Sitter också och väntar på en mycket trevlig nyhet och jag hoppas verkligen att det blir som planerat! Skulle vara så jävla roligt! Får veta på måndag <3 Isf exakt ett år sen sist :D

"I dont mind spending everyday"

Nu ska jag gå och mobba Rickard medan han diskar :D sen ska vi åka. Hare king!

Nickelback - Rockstar
Volbeat - The gardens tale
Infected Mushroom - Become Insane

Kommentarer
Postat av: Marianne

http://www.youtube.com/watch?v=BOwaeDbtkIs

2008-10-26 @ 20:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0