Youre just like a pill!

Instead of making me better, you keep makin me ill


Bloggtorka!

Ja, det har varit bloggtorka ett tag nu. Men nu bestämmer jag mig för att skriva en rad eller 100. Kom ganska precis till Bruno Banani! <3
Har vart och jobbat och sedan tagit en tripp till La familia på Dödsön -Ljusterö. Fick ett samtal på jobbet om bråska när det gällde en baklykta, och såklart så har min far allt man kan tänka sig på gården, så vi begav oss ut dit sådär på en onsdag eftermiddag. Sen hem till Bruno och leka frisör, vi har kommit fram till att jag typ officiellt är hennes privata frissa nu :)) 

Hon står i duschen och sköljer ur hårfärgen. (hoppas det inte blir typ grönt!) Då blir hon nog inte så happy. På fredag är det fest! Och som jag längtat efter hemmafest! Helt galet alltså, och nu, äntlingen! :D Ska bli ruuligt som attan.

Det har hänt en del senaste tiden, men jag känner inte riktigt för att skriva allt. Vissa saker är inte värda att nämna och andra saker är svåra att formulera på en blogg. Jag vet på ett ungefär vilka som läser min blogg i min umgängeskrets, och vissa kan ta åt sig åt olika saker. Och den skiten orkar jag inte ta. Så därför lämnar jag vissa saker oskrivna så blir alla nöjda!

En sak måste jag bara säga, och det är att jag vet verkligen inte vad jag ska tro. Du har bevisat motsatsen så jävla många gånger förr, varför skulle du ha ändrat dig nu?! Jag vet som sagt att snart kommer det komma ett bakslag. Det var nyss ett litet och det tog inte lång tid innan det kom fram! MEN du får en till jävla chans, och jag hoppas av hela mitt hjärta att du blir som du säger. Sen har du inget rätt att anta att jag bara tar emot och inte säger ifrån.
(Okej nu blev det lite personligt ändå som det inte skulle bli, men jag var tvungen!)

Hörrni, Volbeat är bäst! (efter Takida såklart) :D

Nu ska jag leka med min kvinna tänkte jag. Jag fick hit mitt julpynt idag! Fan vad vi ska pynta nästa helg :))
Sen längtar jag också till Jossis tjejmiddag den 12 (samma dag som Ajja ska konvertera till linjetrafik och få tandställning). Det ska bli galet kul!

Sista veckan på Audi dessutom! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0