Utgång på ingång!

Jag vet, jag är sämst på att uppdatera bloggen, men har lixom inte riktigt tid.

Den här veckan har varit ganska lugn. I måndags kom jossi och Staffan och hämtade mig hos mor i allt snökaos. Det var en spännande bilresa med långtradare tvärs över vägen och ett antal knuffningar på bilen. Skulle hjälpa dom i garaget och med båten men med tanke på att det tog ca 3 tim att komma hem så tog vi det på tisdagen istället. Några timmar i garaget på tisdagen sen upp och bli bjuden på middag, sen hem till Bruno =)

Onsdagn råkade det bli lite lilllördag :P Vi kilade ner till Akterbaren och träffade trevliga grabbar och tjejer. hemgång ganska tidigt dock :P Med tanke på att vi var där runt 8. Igår åkte jag till E och myste där. Och idag åkte jag tillbaka till Bruno. Nu har jag klätt mig och sminkat mig för det är dags för glöggfest hos Jenny, girls aloud only ;) sen vidare ut! :) Ska bli kul att träffa Sarah, det är minst 2 månader sen vi umgicks på riktigt. Vem säger att den här kvällen ska sluta bra? ;) Slutar vell som dom brukar om jag inte missbedömmer mig. Vilket är bra, misstolka mig inte. Men folk runtomkring oss brukar inte gilla det. Haha.

Nej nu ska jag städa undan lite innan jag kilar. Ha de gött mina kvinnor och män! <3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag vill leka med dig igen någon dag

2008-11-29 @ 16:13:01
URL: http://menageatrois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0