Sarah Cervin <33

Man kan ju tycka att Ajja har en del att skriva om, men det är så mycket så vi får se om hon orkar :P
Min helg har bestått av Sarah Cervin, hemma hos damen i Vaxholm. Jag hade också mösspåtagning i onsdags, vilket var kul till en början :) Torsdag var det en ledig dag då var det till att åka hem till mamma, om jag minns rätt :P Till Sarah åkte jag på fredagen och där fick jag mat, efter några timmar i solen vart det Kickis. Vi kom dit, vi hade kul, vi fick folk som muckade utslängda! Crazy night med andra ord. :) 03.50 bussen hem då. Sova!

Lördag, Solen skiner bättre än bäst! Ändrar mitt beslut att åka hem, vad kan vara bättre en en solig dag i Vaxholm med Sarah? Sagt och gjort, istället tog vi oss ett dopp i hennes jacuzzi. Sen behöll vi våra sazzy morgonrockar på och satte oss på bryggan och drack kaffe. 17 grader då!
Sen ser Ajja en lite orange jolle, vilket töd på att den ska vi ro ut med mitt på vaxholms vatten :P så blev det! var vell borta någon timme? Kom tillbaka hem igen, satt några timmar i solen, Åkte till berga, åkte hem. ner till vaxholm hann vi också med.. En dag med fullt ös alltså. Sen vart det en powernap runt 7snåret? När vi väl vaknade så drog vi återigen till kickis då. Haha, en otroligt charmig kväll må jag säga... ^^ Samma buss hem där, sova.. vakna, lika soligt då. Så bryggan it is, men Ajja måste lämna Sarah klocka 1 för att åka hem och spela bandy och plugga :( Sen fick Ajja veta att hon kanske borde stannat hos Sarah. <3 Love you hun!

Så nu sitter jag här och tydligen orkade jag skriva det mesta :) Nu ska jag söka lite jobb och sen sova.

Yoh, whats up?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0