Liiidingö!

Ajja får kallsupar i sitt eget Saliv... haha! underbart roligt att träffa dig igen Jessica :)

Helgen har bestått av Hockeykväll igår, mycket trevligt! På Liiiidingö :) Kvällen ska bestå (eller skulle) av Vallentuna hos Jonnie, men jag tror bestämt att vi bangar, kanske blir krogen eller något annat roligt. Jag saknar Sarah!

Mamma är där jag igentligen vill vara, men det går dock inte. Jag tror jag får ta och gå vidare nu! Bestämmer mig för det nu. Ha det så bra och lycka till!

För er som inte förstog vad MYNprov betyder, så är det ett typ slutprov i personbilsteknik. Man måste klara det för att få certifikatet på att man är utbildad bilmeck, inom hela europa. Och som sagt det klarade jag :D så jag är glad.

Vi sitter och försöker komma på vad vi ska göra, får se vad som händer. :)

image19

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hallå hjärtat.. ville du skulle vara med.. det var jätte kul... puss till dig....

2008-05-17 @ 23:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0