Hahaha

Hahahaha, hittade en lista på Ias blogg, den var rolig.

Regler:
1. ta fram din mobil,
2. bläddra random i din inkorg,
3. stanna när du räknat till tio och skriv smset som svar på frågan,
4. gör likadant på varje fråga.


Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen?
Tja är du i vaxholm? Puss

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Besök inte en bensinstation för att tanka eller handla något 23-26 maj! detta är en protest mot bensinpriset! Handla cigg, snus och annat ni behöver någon annanstans. Är dessutom billigare då!

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Ajja, satsa! i behöver folk på mitt jobb <3

Vilket sms blev du mest berörd av?
När ska ni dit?

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Missat samtal från
0707961731 (2) kl 21.38
0704856200 (2) kl 19.25
0735280647 (1) kl 18.53

vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Hej. vi måste förbeställa maten till den 5te. gå in på www.bronchobar.nu och välj ut en huvudrätt och en efterrätt. medela mig senast torsdag.

Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Crille fs

Vad vill du höra mest av allt?
Hej tjejen. hoppas allt är bra. känns skönt att det inte är lång tid kvar i skolan va? kan nog inte komma på din mottagning tror jag. kanske svänger förbi en snabbis. Vad köper man till en nybliven student då? kramar

Kommentarer
Postat av: Mariah

aah du det kan jag förstå att du blev. jag får ju fan bånge bara av att lyssna på låten.
självklart är jag på på det :D du har ingen aning om när det är?

2008-05-27 @ 21:07:33
URL: http://kelian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0