Grattis Bellman!

Ja, så är det. Bellman fyller 19 år, den supertrista åldern sägs det. Men vad vet jag? ;)

Sitter hos Gynther med Sarah och väntar på Bellman och Krykk.. Ska in till stan till Acurat eller hur det stavas.
Ajja har gjort det omöjliga, G på Islam provet, VG på El provet(det har jag dock fått förut) vilken jag är sjukt nöjd över!

Glömde nämna en av höjdpunkterna från helgen då:P Och det var att Ajja och Sarah rökte på tunnelbanan i helgen.. Och inte utanför vagnen då, utan innaför dörrarna ;) kan man bli coolare?

Nej nu har jag inte tid, Sarah är viktigare ;) (smör funkar alltid)

hejdåhejdå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

"och det var att ajja och sarah rökte på" ser det ut som det står först :P

2008-05-07 @ 13:14:59
Postat av: Anonym

// Carro

2008-05-07 @ 13:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0