Fresbee, brännboll, grilla, krogen, promenera!

Det är vad jag gjort i helgen.

Fredagen åkte jag till Sarahs skola, lite i hopp om att få se doggelito kanske, men det sket sig. Fast det gör ju inget. Var där ett tag sen åkte jag med S till Solna och tittade på när hon hade gympa, eller... gympa och gympa... haha hon vägrade allt förutom styrkan :P Kul kul.
Efter det bar det av till vaxholm, S skulle jobba. Så jag åkte upp till Krykk och Sandra, vilka båda var sjuka. Satt där ett par timmar och mötte sen Sarah igen, tog bussen till stan. Festa.

Den kvällen är en allt bra charmig historia.. Kvar själv i stan en en gång, sen buss, måste lämna busskort innan hem till Sarah, men det är kallt och går inga bussar tillbaka, DET ÄR LÅNGT! så jag lallade runt i vaxholm tills 5 på morgonen, då jag fick sjutts. Sov en stund, vaknar av att Sarah ska jobba igen, så Ajja följer med men drar sen till täby och möter Kalle och Tippen. Drar till arninge, bolaget, willys. Sen hem, fler grabbar kommer, kör alla grejer till skavlöten, kör hem bilen och får gå tillbaka :P haha! långt ja? 45 min kanske det tog.. (räkna sen hur mycket jag gick igår)
Satt där flera timmar, musik, brännboll, grilla, vissa badade :P jag var dock inte en av dom. Ajja jobbade på brännan ;) haha! Sen fick någon (korkad)(?) för sig att dra till hagaparken.. mitt i natten... Kan det ha vart tippen? ;) alltså, vi gick den låmnga biten tillbaka, åker till järva krog för grabbarna ska till statoil..
"neej men hagaparken ligger över kullen där"
Okej då går vi! och vi går, och vi går, genom en park, över en väg, genom en park till.. och vi går, aldrig gått så mycket i hela mitt liv. kommer fram efter 1½ tim typ, och det är TOMT?! och becksvart... jaja, sitter en 10 min, sen går vi tillbaka dendär jävla vägen :P Min stegräknare på mobilen kom upp i 30000 m :D kännde hur låren bara flög iväg^^ haha.
Sen hamnade jag på Lidingö... (?) hah :P Skulle ta mig hem idag, tog vell 3 tim skulle jag gissa. Åkte direkt till bandyn, men spelade inte så mycket, ölen sitter fortfarande i ;) haha!

Och nu började dagen plötsligt suga.. Alltid tjafs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0