För studenttider nalkas

:) så sant som det är sagt! Köpte min studentklänning igår, och fick min mössa i fredags. Lite sent? jo jag vet men nu är den ju tillrätta :P Bara ynka 5 dagar kvar nu :)

Har spenderat min helg på Lidingö. Eller det vart grönan i fredags, sen krogen och sen Lidingö. Igår skulle det blivit kickis, men ingen orkade efter fredagen:P Så det vart vännermaraton istället, Men vi såg bara typ 8 avsnitt innan vi somnade :P haha.
Sista dagen på praktiken i fredags också :( tråkigt tråkigt! Bjussade på chokladkaka med glasyr :) och fick en "förlovningslunch" hahah xD

nejnu har jag viktigare saker för mig.. såå bye!

Kommentarer
Postat av: carro

fan va nice babe, jag är stolt över dig!! får se hur det blir på fredag, ska försöka fixa så jag kan komma och kalasa! :) love you!

2008-05-26 @ 12:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0