Dystert - Men jag är inte bitter :D

Det regnar, Det är kallt, Jag har mycket att tänka på, Kom precis hem från skolan, mycket stress inför allt. Men faan vad jag mår bra:D
10 dagar kvar till DAGEN, den dagen då jag går ut skolan efter 12 år. Den dagen då jag skaffar ett riktigt liv. Den bästa dagen i mitt liv!
Fick idag höra att jag inte har något arbete kvar i skolan, klar med allt. Inget mera plugg :D Känns helt bra! Fick 73 på MYN provet, snittet i klassen var 72. Fantastiskt!
Måste tacka någon speciell för hjälpen, och det är min mamma :D utan din hjälp och ditt stöd hade det aldrig gått! Tack! Älskar dig! <3


Igår var jag hos Anneli i Norrtälje, det kom dit en tjock tant och visade bhar, och massa bruds.. Det var underhållande :D haha! Sen när jag är påväg drifrån så kliver den på en pundarkärring på bussen, slänger upp förtterna på sätena med skorna på och tar upp sin hand och formar den som en telefon och börjar prata om någon som bombhotar, så hon ska tydligen granska hela bussen. sen ber hon alla hålla käften, kallar alla för hora poch går lös totalt! hahaha underbar underhållning! men hon åkte av vid Rösa trafikplats :D så då fick jag fortsätta lyssna på min musik :)  Haha, kul var det!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Älskar dig med! Du är duktigast i världen... puss

2008-05-21 @ 21:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0