Synday - Last day.

Sista dagen på unungeterapirehaben. :( Sitter här vid datorn och tänker lite, har städat och håller på att diska och så vidare, Carro är nere och duschar, ska snart gå ut och släcka i boxarna. Så hästarna kan sova sen ;) Ska också dra en duchs snart hade jag planerat, sen blir det vell ändå sovdags sulle jag tro. Ska upp hyfsad tid så vi hinner packa ihop alting i mörra.

Fredagen, ja, den vart ju inte som förväntad. Men jag har börjat vänja mig vid att folk bangar i sista sekund. sånt är livet, Det vart Sarah, Loo, vi 3, bruur, Tippen, Jessica, Några från byn. Sen senare på kvällen så åkte jag och bror och hämtade 4 pers i hallsta, eller det vart på natten. Krille, Åbom, Kilen och ngn Viktor. Dom var laagom dragna kan jag ju tala om, men snacka om att höjja stämningen här hemma :P När dom kom drog resten, ändå vart det mer ös ;) haha! det var kul iaf. När jag vaknade hade jag tre grabbar i sängen... ? var kom dom ifrån?! Dom stökade iallafall ner hela stugan med glasspapper och skit så jag fick med glatt humör städa upp när dom åkt :P

Senare när jag och Carro satt vid tvn så kommer en Kilen intrampande, han hade försvunnit under morgonen och vi hittade honom inte och han gick inte att få tag  på så grabbarna åkte utan honom:P Så när han klev in genom dörren så visste han inte vart han vart i stort sett^^ Och jag hade ingen bil tyvärr så jag kunde inte köra hem honom . Men han behövde nog en tillpiggnande promenad ;)

Igår var vi hos mamma och käkade lite påskmiddag och idag kom Linus och målade påskägg och åt tjockpannkaka med oss :) mysig kille detdär! Sen körde vi hem honom och åkte och tankade och sen drog vi hem, så idag har vi typ städat... thats all.

Nu ska jag fortsätta mitt playboy mansion maraton hade jag tänkt :D hur bra som helst!

Jag kommer sakna djuren!
Hästarna - Drejri, Eldir
Katterna - Tjomper, Knorr, Gos, Morsan, Aggro, Pluffsen
Och så självklart fiskarna och alla spindlar?! För att inte glömma dammråttorna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0