Söndag, slut på slapp!

Skola imorn igen, men faktiskt så känns det inte så farligt. Börjar 8.40 och slutar kl 13, sen är det bara Sv, Samh och Religon så det är inte världens jobbigaste dag heller. Sen åker jag hem och sen är det ytterligare 2 skoldagar kvar innan lov. :D Och tisdagen kommer jag bara att gå halvdag :) För ajja ska till farbror doktorn i skärholmen. Det blir väldigt mycket doktorer framöver, Berga mån, skärholmen tisdag, nästa onsdag till rimbo, tisdagen innan det berga. ojojoj :P det är nog några som jag glömt med :P

På onsdag, då jävlar smäller det. Då åker vi upp till Ulrika och stannar där tills på måndag. Ska bli så skönt! Hoppas på ett 4de år? :) På fredag kommer det lite folk upp till oss och partar lite smått, ska bli galet kul! Undra om vi ska käka middag den här ggn, och om vi ska hoppas att den slår förra årets ;) vilket jag dock tror blir svårt :P MEN sjuk tänker jag då inte bli i år! Det har jag gett mig fan på! har varit sjuk tillräkligt nu.

Nu fick jag för mig att åka upp till Alex innan hon och hennes grabb åker hem till nortälje igen, så tiden för er är slut!

Hejdåhejdå!

Kommentarer
Postat av: Carro

svårt att slå förra OCH förr förra året, men det går nog :) klart det blir ett 4: e år! när vi har 10 års jubileum kan vi ju börja snacka om att flytta dit ;) I ÖVERMORGON KOMMER JAG WIIIE!

2008-03-17 @ 12:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0