One Tree Hill <3

Jahapp, nu sitter man här själv. Robin och Carro har lämnat stället och återvänt till Åkersberga. Och jag är kvar här och tar hand om stället tills Ulrika och Co kommer hem igen. Tänkte när dom åkte, jaha vad ska jag göra nu då? Men när jag satt och tittade på tv så ploppade tvtablån upp och se där! One tree hill, OC. Massa bra program, så jag klarar mig nog ett tag. Funderar också på en tupplur. 

One Tree Hill.  
Jag lyckas alltid gråta, fäller alltid en tår när jag ser den serien. Den är så oslagbart bra. Desutom är det splitternya avsnitt så jag dog på kuppen! Ska köpa alla avsnitt som går !

Fick något deppknäpp idag, det är fortfarande kvar, vet inte riktigt varför. Men mycket tankar snurrar runt. Hoppas det förvinner snart.

Det bara snöar och snöar. När ska det ta slut?! Trodde verkligen inte att vi skulle få någon vinter i år, men nu ska ni få höra, 17 minusgrader var det ute som kallast igårkväll. Herrejävlar! Det vart vinter.

Nu ska jag ner och fixa resten av tvätten

Cant get you out of my mind :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0