Melodifestivalen!

Har aldrig varit mycket för melodifestivalen, men i år har jag sett vissa deltävlingar och finalen. Charlotte Perelli... Ja, det är vell bara att inse. Hon är Sveriges favorit! Och kommer alltid att vara, Carola är ju pasé för länge sen. Men jag kan inte hjälpa att tycka att Sanna Nielsen hade en sjukt bra låt, och hennes inlevelse i låten gjorde henne till en storslagen vinnare! Var nära att börja gråta där ett tag ;) Och det visades ju i sista rösterna där där hon storslaget kammade hem 132 poäng, medans Perelli bara drog hem 110 poäng. Men tyvärr räckte det inte ikväll. Måste ju dock säga att Perellis låt inte var dålig! Det är ju en låt som jag tror skulle kunna ta sig en bit i tävlingen i belgrad. Så katastrof tycker jag inte att det är. Men i vilket fall som helst, Lycka till Charlotte!


Haha, fråga inte varför jag ens lägger ner tid på att skriva om melodifestivalen!


Kommentarer
Postat av: Carro

äru knäpp elle jänta! nordman ägde ju allt. jag ska aldrig mer se melodifestivalen.. alla låtar är så o-orginella! tyckte allt lät likadant. men det roligaste var ju att nordman slog ut carola "YESS"

2008-03-17 @ 12:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0