lugna puckar!

Helgen kan inte ha varit lugnare ! Har gjort absolut ingenting! Skönt eller tråkigt? Jag vet faktiskt inte, har inte bestämt mig. Det är faktiskt svårt. Skönt med tanke på allt som händer just nu, med tanke på hur jag mår osv. Men ändå lite tråkigt, man är så van att ha något att göra under helgerna och vardagarna, så det känns lite udda och konstigt. Men skönt.

Ja, bor ju i stort sett hos mamma nu. Bodde hos C ett tag där, men nu är det inte så längre, hoppas det blir bättre! Så.. mamma, det är skönt att komma tillbaka hit, känns lite ensamt och lite annorlunda och sådär. Och ibland vill man lixom åka tillbaka, just nu känns det som att man inte har någon annan stans att ta vägen, vilket känns lite handikappat. Det är ju lite jobbigt. För bara ett litet tag sen hade jag 3 ställen, men nu har jag bara 1? Det är svårt ibland! Och just nu tycks det vara svårare än alltid. But i?ll hang in there! Har pallat det såhär långt, så det ska väll gå ett tag till. Det som inte dödar dig gör dig starkare, right?

Tänkte gå och sova nu, så sov gott!

Hejjjsfejjjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0