Pierre Bengtsson <3

Matchtime!
Japp, ni hörde rätt- Idag var jag på AIK - GEFLE i Hallstavik. Där, på planen såg jag honom! Pierre Bengtsson. Och fort som attan förvandlades jag till en liknelse på Ia och Zlatan. Precis samma grej, Den ända skildnaden är att jag fick krama honom :)) Nu är min dag gjort, och nej mitt hjärta har inte varvat ner än!

Utöver min grabb så vann mitt Hjärtelag! :) Och jag kan inte må bättre än vad jag gör just nu. 3-1 blidde det. Jag måste byta ämne för jag kan inte släppa vad som hände idag. Galet!

Imorn ska jag åka upp till morfar och låna lite tools och byta skivor och belägg på Forden :) Sen senare på kvällen ska jag åka till Sara och ta en ridtur med henne. Så dagen är uppbokad.

Nu ska jag slumra in i drömmen om Pierre. <3



Puss och kram!

Tror ni han svarar på mejl?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0