Fotboll! :D

Fotboll!
Japp, snart är det fotboll, och bilderna fuckar fortf.. :( Ska få in alla snart. Men det kommer ta ett tag. Har ca 300 bilder kvar:P (det förklarar varför man ska lägga in bilderna samma dag som man tar dom :P

Mamma har åkt nu, och jag hoppas att allt går bra, min mage mår dock inte bra för jag är sjukt nervös! Kommer säkert vänta utanför sjukhuset kl 8 ist för halv 10 för att få träffa henne så fort som möjligt. Ska köpa med massa godis hade jag tänkt. Eller jag vet inte om hon kommer få äta det iof, så jag kanske köper något sött gosedjur eller något istället.
Jag ska köra försiktigt när Linus är med i bilen, lovar ;) <3 Puh!

Nu har bildertna gått 96 % så deet tar vell 5 min till innan det är klart. Sen ska jag slänga in 100 bilder till och titta på matchen :) Hejdåhejdå!



None

Kommentarer
Postat av: S

Sötnos, lördag kan bli lite svårt. Jag har lovat bort mig själv att se på fotbollen i stan! Men skulle vi gå ut på fredag?

2008-06-11 @ 08:34:39
URL: http://mierda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0