Arn

Ja, Arn var då en intressant film. Jag har aldrig intresserats av såna filmer, förutom Braveheart, det är en bra film! Och Gladiator om den gills? Men så tyckte mamma att vi skulle se Arn. Tänkte först inte titta men kollade om det var något att se först. Den var vell lite (?) flummig till och från och förutom att i ena scenen hade hästen stjärna och i scenen efter det hade den ingen alls, sen hade den plötsligt krympt (för er som inte vet är det ett tecken på mulen) sen vart det stort igen, mycket mystiskt (?) Sen var det lite roligt att flickorna hade långt vackert lockigt hår, och så fint kan du omöjligen få av att göra flätor, tro mig. Då vi kom också fram till att hon använde kottar eller dyligt att locka håret med. Ett halvt liv var 20 år. (?) wtf? Levde man bara i 40 år på 1100talet? jaja. Och hästen tror jag bestämt var inriden och klar när arn var 10? då måste hästen ha varit minst 4 år iaf. men i slutet på filmen är Arn kanske 30? vilken innebär att hästen måste ha varit typ 40-45 bast... HALLÅ!? Utöver det så var den helt okej.

Roligaste under filmen var ju när syrran skulle berätta för andra syrran att hon var gravid, och vi började spekulera att hon hade mikrofon på sig, och att ett Swat-team väntade i den blåa skåpbilen utanför för att storma.

Sen, hur många skulle gå in till någon ni aldrig sagt hej till, hoppa ner i hans säng, hålla för hans mun och börja kyssa och bete sig som om att du kom och tro att han vill? Hon hämnades ju iof genom att hitta på att dom hade haft sex sen så han vart typ utvisad och likaså hennes syrra men ändå. Flummig film vill jag då tala om. Men som sagt, annars helt ok film.

Kommentarer
Postat av: S

På Fredag? Du måste ändå hjälpa mig med en sak på fredag, det inkluderar att vi måste låna mammas bil. Jag vet att du blev intresserad nu! Btw, vem fixar vodka?

2008-06-23 @ 14:24:31
URL: http://mierda.blogg.se/
Postat av: S

JAg vet, du jag bil och vodka. Kan det sluta bra?

2008-06-23 @ 15:47:15
URL: http://mierda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0