Ååh,

Vad trött jag blir.
Har sedan jag kom hem suttit till och från vid datorn och laddat upp bilder, vilket har inneburit mycket knas. (Det är en del bilder) Och jag har inte hunnit ladda upp alla.. MEN alla ligger i datorn nu. har vell ca 400 bilder kvar att slänga upp på BD, sen ska ALLA bilder (nästan) in på facebook. SUCK... Som ni ser är klockan 02.32. Och jag kom hem vid 3.. så det har tagit ett tag. får se hur det går imorn och hur många bilder jag kan lägga upp då.

Anneliemyrberg.bilddagboken.se

Enjoy! Kan det vara jag?

Kommentarer
Postat av: S

haha är du säker på att ALLA bilder ska upp på facebook? jag kan hjälpa dig att sålla, några fyllebilder på mig och sådär ;)

2008-06-10 @ 15:52:29
URL: http://mierda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0