Torka

Sitter här och försöker klämma fram något smart att skriva om, något som någon bryr sig om att läsa och vill tänka på. Men det går inte. För jag kan inte bry mig mindre om vad andra vill läsa om.
Alla sitter och skriver sina jävla Modebloggar, Sexbloggar, Filmbloggar. Men kom igen, nästan ALLA dom är anonyma . Kul kredd.?
Sen är det roligaste att dom sitter och letar upp alla andras bloggar och det ända dom komenterar är :
Heeej! Kolla in min blogg och svara på min fråga. Tack på förhand:)
BLABLABLA! Vem bryr sig? Skaffa något att göra om dagarna istället, ett liv kanske?
Jag bloggar för att jag tycker det är kul att läsa vad jag gjort och för att det känns bra. Skit i alla andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0