Lördag -

Ojojoj, Mycket har hänt :)
Börjar med slutet av förra veckan.

Fredag - Krogen med Sarahsahara. Ja, kickis :) Ett tag bara dock. Lekte med Sarah hela dagen och sen kom Johan, så vi åkte till berga och han bytte om, sen hämtade vi tim. Och sedan begav vi oss till stan. Åkte hem runt 12 tror jag. Då åkte vi till Gynther och där var det lite folk.  Så det vart lite mer bira, sen sova.
Lördag - Bakiskäk i vaxholm, Sen blidde det Gribban för att fira Kalle. Först hemma os honom sen in till biljardpalatset. Det var kul. :)) Tog taxi hem runt 1-2?
Söndag - Chill och slappdag. Bada i Gribban. Sen inte alls mycket sömn. 2 timmar kanske, upp och hoppa kl 04.30...
Måndag - Första dagen på jobbet. Började kl halv 8 och allt gick bra, tills jag fick feber och vart hemskickad. Sov mestadels av dagen och dagarna efter..
Torsdag - Åkte och hälsade på Tippen I hans nya lägenhet i Hägernäs. Tog det bara lungt ett tag. Mot kvällen drog vi ner till donken, Sandra, Tippen, Sarah, Tippen och Hammar kom senare. Jag var också i Haninge och Vaxholm uinder dagen- Sen körde vi hem Sarah. Och jag och Hammar bestämde oss för att inte sova. (smart ide?) Haha, jag är glad att jag inte hade jobb dagen efter. Såå vi drog till Norskogsbadet och badade. Sen kom Henke och Nejder och sa hej. Sen badade vi lite till och sen drog vi till skolan (FD skola) och kedjerökte (?) Fråga inte ens :P
Sen drog vi hem till H och Tittade på film till kl 6, då han skulle till jobbet och jag hem till Norrtan.. Kom hem halv 8 somnade 8.
Fredag - Vaknade igen kl 11 och körde ut Bror till Ljusterö en snabbis. Sen tillbaka, hem, fixa iordning, dra till Tippen. Tippen skulle till Ikea och köpa lite prylar. Så dit drog vi. Sen hem igen. Dricka wisky Sen kom Hammar. kolla film, Sooova :))
Lördag - Idag kom jag hem till hela släkten typ :P Kusin, morbror och co är här :) har inte träffat dom på många år. Mysmys..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0