Inteensvärtattnämna-upplevelse.

Men jag nämner den ändå.
Drygaste kvällen i mitt liv, det ända ljusa var att Sarah var med. Allt jag gjorde den kvällen, när jag försökte hålla mitt humör uppe gjorde jag för henne! Men det sög ändå, Gick inte en sekund utan att MrS (Japp, sno idee från Sarah) dök upp i mitt huvud <3 Tänkte på dig hela kvällen och natten och dagen!

Efter att ha överlevt Tjat och gnat (från mig då) så tog vi vårat pick och pack och drog! med bestämda steg. Tror dom tyckte vi betedde oss som bitterfittor. men och? Tog ju bara två timmar, utan varken cigg eller mat i blodet på ca 12-14 tim. JAH! Ja, jag känner mig som en bitterfitta också.

Saknar Min grabb! Han är sjukling och måste krya på sig lite. Räknar dagarna tills dess <3 Imörra är planerna Uppsala med Mamms, Morbror, Limpan, Anette och Adde. Kan bli huur kul som helst!

Tänkte också passa på att vinna ca 10tusen :- imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0