Bröllop med Karln

Det har hänt mycket, men jag orkar inte rabbla upp allt. Så för att sammanfatta, Sarah har fyllt 18, det är sjukt fint väder, det har blivit massa sol och bad. Jag har minnsan snott några solstrålar. Har spenaderat min helg med Simon, Sarah, Jessica, mm. samt träffat massa gamla godingar. Som Sandra, Malcolm, Tess, mm. Minst sagt mycket trevligt. :)
 
Imorn ska jag och Tjejorna ut på krogen. Tegel faktiskt. Ironiskt nog. Men faktum är att det är vårat gamla stammishak och det känner vi att vi har glidit ifrån. (Jag har ju tragiskt nog bytt ner mig till kickis) (sådär säger jag bara för att kickis har ett skitrykte, i själva fallet så diggar jag faktiskt kickis)  Vilket jag inte behöver göra längre nu när Sarah är 18 :)) Så vi tänkte i vilket fall som helst dra dit och kecka läget på en onsdagkväll som imorgon. 

Sen saknar jag min karl redlöst mycket. Han som faktiskt dissar mig idag. Ska bita honom i tån när jag träffar honom. Vi åker till Dalarna på fredag, till nettan som ska gifta sig på lördag :) Åker kl 2 och kommer hem på söndag. ska försöka komma på ett lustigt sätt att ladda min kamera så man kan ta lite pics. (tror dock det är meningslöst att försöka)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0