Söndag, Kallt och Hårspännen xD

Japp, rätt vare!
Hårspännen, man kan fan göra allt med dom.. Koppla in en baslåda med dåligt kontakt och lite startkablar....
man kan fixa datorer med dom.. ? hahaha! oh låsa upp dörrar... fråga inte asså :P

Sitter hos jessica och vill vara på ett annat ställe just nu, självklart vill jag vara med jessica men :) hon fattar!
har vart på ridskolan med systeryster idag.. det var vell lite småtråkigt, men vad gör man inte ? ;)
sen packade vi grejjor och flyttade lite saker, sen åkte vi till berga, jag, Krykk och Sandra.. sen plockade vi upp jessica och åkte till vaxholm. :) sååå nu sitter jag här och lyssnar på ganska unken musik om jag får säga så :P något som heter : kasta sten med slagsmålsklubben ^^ hahahaha lustigt namn :P

Ringde Sarah tidiare, tänkte gå förbi och säga hej och välkommen hem ;) (hon har vart borta sen igår) xD hon och Loo åkte till Romme utan oss :( bara för att våra liv ska vara så dumma! ..... skit!

Nej nu orkar jag inte skriva mer jao! heddåheddå! G-night fuckers!

Hörs sen?

Kommentarer
Postat av: sarah

Babe betyder det att du sover i V-holm?

2008-01-27 @ 20:50:30
URL: http://SEC.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0