Skola..

Jag antar att jag försöker sopa det under mattan, men tydligen blir det bara värre. vet  inte vad jag ska göra riktigt..
kan ha så sjukt kul ibland, men vissa dagar så fattar jag inte ens varför jag finns.. eller gör som jag gör.. just nu är allt skit! har haft en underbar helg med Loo och Sarah! ( :) )
Men något är helt fel.. behöver någon att dela mina tankar och problem med (tack mamma för att du finns iaf)
Ska ta tag i mitt liv idag! Precis just nu! inget mera skjuta fram saker hela tiden. allt börjar nu! ja kommer orka det, tror jag! Flyttar hem i morn, tror att det är ganska behövligt. Måste ta tag i mitt liv igen och det tror jag att pappa kan hjälpa mig med. självklart ska jag göra det själv men pappa kan puscha på! så att det verkligen händer..
För nu fattar jag att det är ganska allvarligt. jaja, nog om mina problem!

Vi, Jag, Loo. Sarah och Jessica är inne i stan (jag kör stadskörning för första ggn) (!) Så vi svänger runt lite och ska hitta till Jessicas jobb, Moasin. Så vi åker och åker bla bla bla.. Sen stannar vi vid ett rödlyse, MEN vad vi inte vet är att jag står i en bussfil, så lyset ändrar inte till grönt för person bilar. Ojdå)

Busschauffören bakom (rutan var nervevad) - Lyset ändras inte för eran bil.
Vi - Vaaa? vaarför inte dåå?
Han - För att ni står i en bussfil....
Vi - ?!

......Så vi kör! varav alla i bilen skriker: AJJAAAAA akta bilen framför!
Så vi drar på en tvärnit och släpper förbi bilen framför och sen burnar vi därifrån :P haha! det var ganska läbbigt!

ALDRIG med stadskörning med 3 tjejer utan lokalsinne!!! (exklusive mig) ;D


Nej nu ska jag luncha med Humla... <3

Kommentarer
Postat av: sarah

KLART DET BLIR STATDSKÖRNING IGEN :D

2008-01-24 @ 12:21:50
URL: http://SEC.blogg.se
Postat av: carro

hmm vad har hänt :(

2008-01-24 @ 19:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0