Onsdag. bara en helt jävla vanlig dag..

Hade elektronik i skolan idag, skitkul! :) det är något jag känner att jag vill kunna och tycker är kul.
Var hos Carro <3 igår :D vi hade mest mys! Sen var det skola i morse, hade resursdag så vi fick sluta lite tidigare.
Skönt det :)
Idag ska jag sova, sova, ta det lungt och bara inte göra ett jävlaste skit!! Har sovit dåligt på senaste så ja måste sova lite nu!
Imorn är det idrottsdag i skolan, som jag faktiskt ska gå på :) ska spela rinkbandy med grabbarna :P
Tänkte på det, dom har rinkbandy för grabbar...? men tjejer då? vi har något annat skit som inte killarna får ha typ, sen vafan kan man inte vara blandade för?! :S det tycker jag är konstigt. Men jag beslöt mig för att skriva upp mig där ändå, sen får dom säga vad dom vill :p

Ååååh guud, helgen asså.. Jag orkar inte med den :P
Det är så mycket som händer! Fredag ska jag till stan med Hanna och träffa hennes typ "grabb". Sen på lördagen ska vi kanske hem till Nurs pojkvän och ha buzzkväll...Ja, spelet Buzz... För dom har tydligen fått en ny soffa ;)
ELLER så kommer bror och hans vänners vackra röster och sjunger singstar.. Fan vad jag inte vill ha mycket att göra.. får jag välja helt själv, så skulle jag baka en kaka, kladdkaka helst, och sen skulle jag gräva ner mig i den och gå i choklad ide i ett par år. för att sen komma ut som en stor fet extremt ful person..... (Vissa vet vad jag pratar om) ^^ :P

Hejdå hejdå! Have a horrible day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0