Måndag, nytt år, ny skolstart, och nytt skitsnack......

Fyfaaaaan vad trött jag är på falskhet!
snälla ta bort skiter från ordbokshelvetet! gaaaah! FU

Annars så har jag varit i skolan idag, ganska seegt.. men men... sen körlektion i norrtan så nu sitter jag hos min mor :) har kölektion imorn igen :P sen ska jag tillbax till schoolaan... sen vette fan :P

Till helgen blir det att åka till pappsen och fixa med rummet, och på något sätt lyckas ta mig till mammsen och köra lite bil, :) det är nära nu... ;D

kanske träffa en rolig prick i helgen?*

jaa, det var nog fasen allt föör mig idag då..  hejsvejs töntar!

btw, har haft ett galet kul lov!!! ;D med massa roligt folkens! :D <3

(i have missed you!) .... Snart ska vi kräla tillbax på våra bara ben!! ;) blire i februari el? xD

Kommentarer
Postat av: sarah

I've missed u babe. hahaha, ja i februari ska man se oss som de största rövslickarna någonsin ;D hahah

2008-01-09 @ 15:48:01
URL: http://SEC.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0