Lördag, Flytt, fest, och körkort.

Lördag...
Orkar inte skirva så mycket.. MEN en sak måste jag ju skriva ;) Har fått mitt körkort nu ;) Och det är helt sjukt skönt!
har drömt om det här i flera år.. och nu har jag det :D

Sitter ute hos pappa nu, körde ut lite grejjer igår.. som vi ska packa in idag.. :) sen när vi är klara ska jag hem och fixa lite innan folket kommer :) Veckan har varit inte så rolig.. måste skärpa mig nu.. men ja är så less.. eller det är fel ord.. mår huuur bra som helst igentligen. men något är fel. inget stort men någonting är det. har svårt att sätta fingret på vad.

Funderar på om ja ska ut och köra lite :) bara för grejjens skull lixom ;)

äääh, nu orkar jag inte mer.. :) Herrå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss till dig.... kommer alltid att finnas för dig..// din mamma

2008-01-25 @ 23:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0