Snott från Sec.blogg.se

Hur svarar du i hemtelefonen? Ajja
Hur svarar du i mobiltelefonen? Beror heöt på vem som ringer.
Ringer det mycket till dig? vissa dagar så känner man sig poppis ;)
Ringer du mycket? Sms är skönare.
Vem ringde du senast? Russinbabe<3 (Jessica)
Hur mycket pengar har du? För lite helt enkelt.
Senast kramat och när? J. Idag :P
Antal timmar sömn inatt? Haha, inte många skulle jag tro.
Sov du ensam? nee :P
Vem sov du hos senast? J.
Vem sov hos dig senast? hmm, kommer inte ihåg^^
Vem vet mest om dig? Mamma skulle jag tro. Eller Jessica.
Vem vet du mest om? Jessica
Vad ser du fram emot? Nästa gång, om det bir någon :)
Vad vill du ha just nu? Bara jag vet :P
Vem hånar du? Haha, orka skriva vem :P
Vem längtar du mest efter? :):)
Vem vill du helst slippa? Jadu, ganska många
Vem stör du dig på? Inte någon speciell faktiskt :)
Vem vill du sova bredvid inatt? :)
Vilken buss åker du oftast? 621 och Roslagsbanan
Vilken årstid är det nu? Typ vinter, men mer höst/vår.
Anser du dig själv som snygg? Haha, jag har mina dagar
Har du varit kär? Ja
Är du kär nu? Inte kär..
Är du en bra partner? I guess? :P
Har någon varit otrogen mot dig? Ja
Har du varit otrogen? Tyvärr
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Båda är kul ;)
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja :P
Vad åt du senast? Fisk och potatis
Är du polare med grannarna? Det beror på vad som menas med granne, men jag ser ju Hanna som en granne så:P
Har du varit på ett party? Nääääej, aldrig! ^^ :P
Har du varit utomlands? Ja, Älska!
Var är dina syskon just nu? Ellinor kom precis inanför dörren, Simon Spelar dataspel, Linus är hos mamma och gör vad vet jag, Fredrik är vell ute och ränner någonstans :P
Vilken tid gick du upp imorse? Typ 11?
Vad gjorde du kl 2 inatt? Inte sov jag iallafall :P
Vad är det första du gör på morgonen? Vaknar.
Vad ska du göra efter det här? Ta en cigg... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0